måndag 4 mars 2013

Ny vecka, nya möjligheter

Gäller att se positivt på tillvaron, speciellt nu när jag är skadad och inte kan träna. Lätt att bli lite nedslagen då man inte får endorfinerna och glädjen som träningen ger.

Helgen spenderades mestadelen hemma i mjukiskläder, kände att det var vad kroppen behövde. Lördag kväll tog jag mig i alla fall ur soffan då vi firade en kompis födelsedag genom att ta några glas vin på söder. Trevligt!
Benen värker fortfarande en del till och från. Rygg-nacke-axel känns lite bättre men inte alls bra. Jag har en tid hos kiropraktor senare idag så vi får se om han kan hjälpa mig...

I brist på träningsbilder bjuder jag på en bild från gårdagens middag; mina två absoluta favoriter i matväg - lax och sötpotatis. Jag gjorde en avokadosalsa som jag toppade laxen med när den kom ut från ugnen. Gott!

3 kommentarer:

  1. Håller alla tummar och tår att det blir en "bra" dom från kiropraktorn.

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Har aldrig testat sötpotatis, det måste jag göra snart...

    SvaraRadera
  3. Åhh håller tummarna att kiropraktorn kan hjälpa dig!!
    Ska själv till sjukgymnasten idag för laserbehandlingen... fast jag har faktiskt varit ganska bra i mina benhinnor sista veckorna. Inte ens ont idag efter nästan 4 timmars träning igår inkl löpintervaller!! :) Men ska gå ändå, kolla lite vad det är.
    Den salsan låter god!! Ska göra lax i dag och gör nog något sådant till !!
    Ha en fin dag nu och lycka till!!!
    :)

    SvaraRadera