lördag 30 juni 2012

Crossfit

Jag har länge velat testa Crossfit, jag och en kompis har varit på väg några gånger till Crossfit Nordic som har gratis prova på pass på söndagar, men annat har kommit ivägen så det har inte blivit av.
Idag hittade jag ett deal på groupon, ett klippkort á 5 gånger på Crossfit Södermalm för 219 kronor. Jag slog till direkt. Ska bli kul att äntligen testa. Om jag inte gillar det efter första gången gör det inte så mycket eftersom det var så billigt.

Bor du i Stockholm och är också sugen att testa, gå in på länken nedan och köp.

http://www.groupon.se/deals/stockholm/CrossFit-S-dermalm/7539680

8 kommentarer:

  1. Åh vad spännande! Då får du berätta hur det är. (Jag har ingen aning om vad crossfit är för något.) :)

    Lovisa - formenbra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag göra...om jag överlever ; ) Paolo Roberto leder vissa av passen så det finns en risk att det är rätt tufft! : )

      Radera
  2. Är det inomhus? Har bara kört liknande på Friskis där de kallar det för cirkelfys och sen så NMT.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, det är inomhus. Paolo Roberto leder vissa av passen så jag gissar att det kan bli lite tufft. : ) Sugen?

      Radera
  3. Du måste berätta mer om passet när du testat det!

    SvaraRadera
  4. Så spännande, synd att jag inte bor i närheten. Skulle också vilja testa Crossfit. Vet att de har någót liknande på F&S utomhus, ska nog testa där sen.
    =)

    SvaraRadera
  5. MEEEN guuuud vilken bra deal!! Detta ska jag in och köpa bums :) Tack för tipset!

    SvaraRadera